trött

Idag har jag alltså jobbat, och det gick bra ända fram till efter lunchen. Då gick det inte så där jättebra, men ändå. Det var iallafall jättemysigt, det var jag, Mimmi, Elin, och Danne som jobbade lunch. Det var en otroligt lugn lunch, så det var skönt. Jag jobbade till 5 och då kom mamma och hämtade mig så gick vi och köpte nya skor som jag kan jobba i.

Efter träffade jag Julia, och sen även Lollo, och Lenita en stund. Ika kom till mig också, men vi gjorde inte så mycket, as ususal. Skönt för jag är jävligt trött. Börjar 8 imorgon så det blir att gå upp klockan 6.. Har kollat schema för juli och jag jobbar hela juli utom 1 vecka då vi är i båstad. Nu måste jag och och dusha! ( bilder strular fortf..börjar bli lack!!!!!!!) Ååååååååååååh, imorgon ska jag köpa en ny väska antagligen:)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: L

skulle inte du bara jobba 2 veckor? :O

2007-06-19 @ 16:26:48
Postat av: Sandra

Nej bara till att börja med :)

2007-06-19 @ 19:48:06
URL: http://sandramittjas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0