bra dag,

Imorse fick jag skippa 2 lektioner för den äckliga häxan jag har i SO! bara för att allt arbete i SO skulle hinna bli klart fick jag hoppa so:n och skrivarkursen, men jag blev klar med allt iallafall. När jag kom till skolan hade jag hemkunskap och jag jobbade med Joar, vi gjorde spagetti och falukorv, blä.

Sen hade vi vårt allra allra sista klassråd, det var inte kul alls och jag kunde inte ens vara med på hela för alla nior från Friends och elevrådet skulle samlas på gården för att någon snubbe skulle berätta om något men han kom aldrig men vi fick reda på att vi skulle vara på typ ungdomens hus den 5 juni klockan 3, men det är bal då så det kan dom glömma :) På franskan kollar vi på "Marie Antoinette", jag har då missat typ halva men den är rätt så bra. På rasten sen hoppade jag och Joar ut genom fönstret till innergården som ligger utanför vårt klassrum och satt där ute och pratade. Sen när vi skulle gå in på mattelektionen hade som STÄNGT fönstret och vägrade släppa in oss! Så vi fick hoppa in till sjuornas klassrum som ligger mittimot och gå runt. Mattelektionen var rolig, det är bara våran klass där nu, den andra klassen är på klassresa.

Förövrigt ska vi nog boka limon idag, och så kanske jag ska åka och köpa en ny mobil. Min är helt efterbliven, måste bara få mamma att vilja åka idag istället för imorrn :)

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0