Happy desperate housewives day

Plugg, plugg, och åter plugg. Skönt att betygen snart sätts, så man slipper den här stressen! Idag hade vi bara halvdag för dom nya sjuorna skulle komma, man känner verkligen hur nära slutet är. Jag och Olivia gick hem till mig när vi slutat och så kom Ika, och vi gick tillbaka till fjällen för att Olivia skulle göra ett prov eller något sånt :) Annars har jag bara pluggat idag, förutom när jag och Ika låg utslängda i varsin soffa och sov, hihi. Förhoppningsvis kommer tjejerna hit ikväll och tittar på Desperate Housewives, Ika kommer iallafall, kanske Nita och Lollo. Vi brukar typ vara 10 tjejer, men idag vet jag inte, men det blir säkert bra! Sommarlovet närmar sig, det känns både roligt, och jättetråkigt. Vill inte lämna, fast jag måste. Vi får se till att ta vara på dagarna som är kvar. Imorgon ska vi iallafall boka limo till balen som är om en vecka :) ska bli jättekul! Nu måste jag fortsätta på min uppsats så jag blir klar någon gång! Puss och kram på er,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0