Ny mobil

Yes, jag fick med mig mamma till netonnet så jag kunde köpa min nya mobil. Efter mycket om och men valde jag sony ericsson z610i, den rosa. Och ja, jag vet att den är gammal, men jag tyckte verkligen om den. Den funkar bra, och jag är jättenöjd!

Efter skolan gjorde jag ingenting alls förutom att köpa mobilen. Jag skulle titta på sjunde himlen men jag lyckades somna redan i första reklamen. Men ja, när man har en fitta till solärare så blir man trött eftersom hon ger en plugg hela hela tiden. Jag pratade just med Mimmi och förmodligen ska jag vara hos dom fredag-lördag för Alessia har fyllt 9 år och ska ha sitt kalas, så det blir skoj i sånnafall. Nu ska jag snart kolla på Pussycatdolls, och sen ska jag sooooooova! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0