Mias systrar

DETTA SKULLE HA PUBLICERATS I GÅR KVÄLL MEN DET VAR NÅGOT FEL SÅ DET KOMMER NU:D

Ikväll har jag inte gjort så mycket, försökte plugga lite men jag var så jäkla trött.. Så jag låg och tittade lite på tv istället. Nu ska jag gå och lägga mig och läsa "Mias systrar", har kommit ca 100 sidor och är helt fast! Galet bra, precis som hennes tidigare böcker.
Innan jag går bjuder jag på den här listan :)(tror jag gjort den förut, men man kan ju alltid uppdatera lite:))
ALLMÄNT.
1. vad heter du?
Sandra
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jadu..tycker Agnes är fint, men det har jag döpt Malins katt till:)
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Pappa ville Linda och mamma ville Sara
4. vilket stjärntecken är du? Stenbock
5. vilken årgång är du? 91:a
6. vart bor du? Viksjö
7. bott utomlands? Nepp
8. flyttat antal gånger? 2
9. vart skulle du vilja bo? Solna/Sundbyberg tycker jag är jättemysigt! 
10. yrke? Förutom att jag pluggar, jobbar jag på Espresso House i Solna, Ica Maxi

UTSEENDE.
1. hur lång är du?
1.59
2. hur mycket väger du? ca 50 kg kanske, har ingen koll längre.
3. hårfärg och frisyr? blandad hårfärg, uppklippt och lite snelugg
4. ögonfärg? mörkbruna
5. mest nöjd med? Jag är nöjd med den jag är, livet är för kort på att bara hitta fel på sig själv jämt.
6. minst nöjd med? Jag har inte så mycket komplex längre, men längden gillar jag inte alls.
7. skostorlek? 37
8. glasögon? Nej
9. har du några piercingar/tatueringar? Ja i naveln.

FAVORITER.
1. filmer?
Pretty Woman, Titanic och sådana filmer
2. låtar? Omöjligt att välja
3. årstider? Alla har sin charm
4. mat/dryck? Älskar asiatiskt och italiensk mat
5. djur? 2 katter och en kanin
6. färg? Gillar alla 
7. parfym? Paris Hilton- Heiress
8. tv-program? Desperate Housewives 
9. sysselsättning? umgås med nära och kära, jobba

KLÄDER.
1. vad använder du just nu för jacka?
Svart boomerangjacka
2. vad använder du just nu för skor? svarta moccastövlar
3. favoritfärg på kläder? dom flesta fungerar, dock inte orange.
4. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Nya jeans, tunikor och strumpbyxor
6. favoritaffärer? Gina Tricot, HM, MQ, Zara.
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Det varierar men 2000-2500 kanske.
8. vad har du för byxstorlek? 25-26
10. vad har du för tröjstorlek? XS-S

BLANDAT.
1. vad heter din morfar?
Hasse
2. var har du i din jackficka just nu? kvitton, pengar, iPod, skräp, busskort osv
3. vad är du beroende av? nära och kära, kaffe, mobilen och musik
4. vilket land kommer du i från? Sverige.
5. vad tror du på? alla som står ,mig nära.
6. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? är kristen
8. vad köpte du senast? Latte
9. har du nåt husdjur? ja 2 katter och en kanin
10. vad bor du i? radhus

PRYLAR.
plånbok:
stor från Friis Company
tandborste: ingen aning
smycken: Inget just nu.
solglasögon: Nej.
underkläder: Svart set från HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0