16-åringen död

Han dog. Killen som blev misshandlad av killarna i min ålder dog. Fyfan säger jag bara, fan vad arg jag är! Och så ledsen för hans familj och anhöriga. Han skulle fylla 17 imorgon, men han dog. P.ga några killar som misshandlade honom. Jag hoppas dom inser smärtan dom orsakat hans anhöriga, hur dåligt dom mår nu, och hur lång tid det kommer ta för dom att skapa sig ett någorlunda normalt liv utan honom. Hur svårt det kommer bli för hans flickvän att ta sig vidare, och för hans föräldrar att skapa sig en vardag utan honom. Jag gråter nästan själv när jag skriver det här, för det kunde likaväl varit någon av mina. Jag kan inte få fram ord för det här, jag hoppas till gud att gärningsmännen får vad dom förtjänar, trots deras låga ålder. Jag tänker på pojken och hans anhöriga.
Vila i frid.


Kommentarer
Postat av: Lenita

så jävla hemskt.

2007-10-07 @ 19:48:58
URL: http://lenitajohansson.blogg.se
Postat av: Jennifer

sä jävla hemskt...fattar inte hur man kan göra en så hemsk sak...

2007-10-07 @ 21:08:36
URL: http://jeeenniifer.blogg.se
Postat av: Anonym

jag kände en av mördarna:( och han har gjort liknande saker tidigare,bl.a misshandlat en vän till mig.
känner mig så illa till mods just nu :( uusch..

2007-10-08 @ 00:57:44
Postat av: Sandra

Anonym: 'jag är så ledsen för din skull, hoppas du mår bättre snart! jag förstår verkligen att du känner dig illa till mods..hoppas det blir bättre! massa kramar till dig!

2007-10-08 @ 08:10:36
URL: http://sandramittjas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0