17.00 i kungsträdgården

Får bli ett snabbt inlägg, ska snart dra till bussen..Är ju barnvakt ikväll, så gärna en pling:)
Skolan idag, hade matteprov. Det gick som väntat inge vidare menmen. Vi hade redovisning på svenskan, och jag tyckte att det gick bra. Hoppas bara att det blev bra också. Vi hade iallafall en jätterolig dag!

Och glöm inte att komma till Kungsträdgården 17.00! Jag kan inte komma, hur gärna jag än vill, är jättebesviken på att jag inte kan.  Men jag ska iallafall försöka hedra hans minne så gott jag kan borta i Bro...Men ni som kan, gå! Det betyder jättemycket för hans närstående.

Nu måste jag packa ihop mina saker. Antar att jag ska kolla på idol ikväll, och förhoppningsvis kan jag slänga in ett inlägg därifrån. Hoppas ni får en jättebra kväll! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0