54 saker om mig :)

jag har tråkigt


1. Jag fyller 17 år den 3 januari
2. Jag är översocial, har lätt för att träffa nya människor
3. Jag är beroende av loka, dricker det jämt
4. Jag älskar att shoppa, och att spendera mina pengar
5. Jag går i en otroligt bra klass,
6. men saknar fortfarande min gamla glass, 9d-for life
7. Min framtidsdröm är att bli kock
8. Jag vill även öppna egen restaurang
9. Mina vänner betyder mer än dom någonsin kan förstå
10. Jag har en lillebror som är min biologiska och 2 småsystrar som inte är biologiska
11. Mina föräldrar är gifta och så vill jag att det fortsätter
12. Jag har en underbar släkt
13. Jag älskar barn, vill ha iallafall 2 egna
14. Jag vill adoptera ett barn
15. Jag har 8 sysslingar, alla under 5 år och en till påväg
16. Jag har växt upp bland killar, nästan alla kompisar jag hade när jag var liten var killar. Även alla kusiner jag har kontakt med är killar
17. Jag har jättedålig kontakt med min morbror, hans fru och barn. Något jag är ledsen över
18. Jag har desto bättre kontakt med släkten på pappas sida
19. Jag är glutenintolerant, har varit det sen jag var 1 och ett halvt år
20. Jag har extrajobbsanställning på restaurang East
21. Jag har 2 katter ocn 1 kanin
22. Jag älskar mat, det kan alla som känner mig intyga^^
23. Choklad är min stora last
24. Jag är superdålig på att träna, men ska försökta komma igång med det
25. Jag lever inte utan musik, lyssnar jämt
26. Jag har turen att ha en underbar bonusmamma
27. Jag hatar att städa, mitt rum är jämt rörigt
28. Jag älskar att skriva, både blogga, skriva noveller, osv.
29. Jag har velat bli polis, frisör, psykolog , inredningsarkitekt, journalist, skådespelerska, ja det mesta man kan
30. Alla människor jag omges av är underbara
31. Jag älskar Desperate Housewives
32. Jag har alltid älskat julen, tycker det är så mysigt!
33. Jag är 91-a, men jag var beräknad till 28 dec 1990. Men icke, jag blev ett år yngre istället
34. Jag hatar att se människor må dåligt, speciellt dom som står mig nära
35. Jag är jättedålig på att sätta mig själv först, jag tar alltid andra människor före mig själv även om jag själv inte mår bra.
36. Jag verkligen avskyr att släppa taget om saker som betyder något för mig
37. Jag har ridit elefant
38. Jag vill jobba utomlands innan jag bildar familj, och resa mycket
39. Jag hatar när saker inte går  som jag vill
40. Jag tycker det är tråkigt att sova
41. Jag hann bli både Lucia och balens drottning innan jag slutade nian
42. Jag har alltid haft komplex för min kropp, men idag accepterar jag hur jag ser ut
43. Jag älskar att prata
44. därför skulle jag aldrig överleva utan telefon
45. Som storasyster är jag väldigt ansvarsfull, min lillebror blir galen på mig när jag blir för mammig..han är ju ändå 14.
46. Jag älskar mat från andra länder, speciellt asiatiskt och sushi
47. Jag är vänsterhänt
48. Jag fullkomligt avskyr krig, och våld. Förstår inte hur man kan mörda en människa
49. Jag har varit i Thailand, älskar det landet!
50. Jag är inte rädd av mig, om det händer något blir jag mer rädd efter det har hänt..
51. förutom skräckfilmer, jag ser inte en skräckfilm ensam!
52. Jag har alltid varit självständig
53. När jag var liten älskade jag Madicken
54. Jag tyckte att Lejonkungen och Bambi var läskigt när jag var liten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0