Ang. vålddebatten

Till er som kommenterade ang. inlägget om John som dog pga misshandel kan jag inte annat än hålla med. Jag kan inte förstå hur man tänker som person när man utsätter någon för den typen av våld. Att man först sparkar ner personen och sen dessutom inte slutar..Hur FAN står man ut med sitt samvete? Hur orkar man fortsätta leva, efter att ha förstört livet för flera människor? Och straffet som inte ens blir långt. Dom ska tamefan ha livstid, dom har ju förstört livet för han och hans familj, då kan deras liv också bli förstört. Det är inte mer än rätt tycker jag.

Kvällen har flutit på rätt segt. Höjdpunkten var när Alessia ringde, hon får mig alltid att skratta! Älskade ungen..Hon flyttar faktiskt till jakan på lördag, med sin pappa. Fast hon är bara där varannan helg men..Ska bli kul iallafall:)

Nu ska jag ta itu med svenskaläxan och göra den helt klar. Sen är det time for shower.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anja

Håller med du

2007-10-18 @ 21:31:42
URL: http://fashionisforprincesses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0