av lovisa

6 saker ni kanske inte visste om Sandra:


- Det är sant att hon blir största bitchen när hon är hungrig och om man retar henne då blir det inte kul... Fast man kan inte låta bli. (och hon kallar mig för bitch lollo?)

- Det var en period för ca 2 år sen då hon va lite emo av sig. Svart hår, svarta naglar, svart kajal? Ja ni vet..

- Kärlek börjar alltid med bråk.. Jag och Sandra lärde känna varandra efter att vi hade haft ett stooort bråk hur länge som helst. Sen blev vi jättebra vänner.

- Sandras garderob är allas garderob. Hon lånar ut sina kläder till alla hon känner, haha nej inte så mycket kanske men det är alltid någon som vill låna något klädesplagg av henne när man är där på besök. Samma sak med hennes hus, vi tjejer går in utan att plinga på, hälsar, går in i köket och tar det man är sugen på.

- Hon vill fika hela tiden, precis som mig. Det spelar ingen roll om vi offrar våra sista pengar eller om vi egentligen har viktigare saker för oss.

- Hon dricker Loka varje dag, det ser man i hennes rum eller i hela huset. Man hittar alltid en loka flaska slängd nånstans.


Kommentarer
Postat av: Shara

Ja det blir ju så när man börjar på gymnasiet, alla splitras. Jag vågar inte äns tänka på vad som kommer hända när folk tar studenten nästa åch, och året efter det när jag tar sudenten. Alla kommer flytta till olika städer och kommer inta ha tid för varandra. Jag blir rädd av att tänka på sånt..

2007-10-11 @ 22:05:13
URL: http://sharasaid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0