Barnvakt i Bro

Nu sitter jag i Bro och barnvaktar. Janina sover så jag har all tid i världen att umgås med mig själv. Kanske är lika bra det:)
Catti skulle hämta mig i jakan, men jag var lite tidig dit så jag gick runt och tittade lite, hittade en jättefin tröja! Lägger upp bild på den imorgon. Ikväll ska jag väl titta på idol, och någon film kanske. Sen har jag med mig lite plugg, har livsmedelsprov på tisdag så jag kan lika bra ta itu med det när jag ändå har tid.Haha låter lite tragiskt att plugga på en fredag kväll menmen. Kanske att jag bloggar senare, beror på hur trött jag är!
Ingen sitter väl och läser min blogg en fredagkväll iallafall. Pussochkram

Kommentarer
Postat av: Olivia

svar: jag går i stockholms hotell och restaurang skola (globen) hehe.
själv?

2007-10-12 @ 20:14:53
URL: http://www.bacio.webblogg.se
Postat av: Olivia

aha nice! jag söökte dit, kom in där men valde globen. känner du henrik kranz? han gick i min klass först. men han bytte dit sen.
jag praktiserar på fredagar på maison pierre, men praktiserade först 3dagar i veckan på paul&norbert på strandvägen (men de var ett jävla skit ställe med otrevlig personal)
globen är en bra skola :D är din bra?
den är ganska liten va?

2007-10-12 @ 20:59:03
URL: http://www.bacio.webblogg.se
Postat av: Olivia

Han ser lite vad ska man säga, jag gillade honnom, men han var retad.. rödbrunt hår. svart fjällräven !" hehe.

2007-10-12 @ 22:44:03
URL: http://www.bacio.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0