Besök på fjällen

Hej alla läsare:)
Det börjar bli lite uttjatat, men skolan var toppen idag med! Speciellt när vi stängde in Jannike i ett skåp..Vendela lyckades kläcka ur sig nåt roligt på hygienen idag också, dock minns jag inte vad, men vi garvade hur mycket som helst iallafall:) På vägen hem träffade jag Erika så jag fick sällskap på bussen, och det var treeeevligt tycker jag:) Jag skulle iallafall gå och hälsa på i fjällen, Lenita har ju börjat praktisera där nu...så jag hade en jättebra ursäkt till att vara där;) Men när jag kom dit hade hon inte rast så jag satt och pratade med Anna och Ewy jättelänge istället och sen träffade jag Lenita en snabbis. Nu gör jag ingenting, har inga läxor eller nåt och det är triiiiist att bara sitta här. T.om läxor skulle vara kul nu, då hade jag åtminstonde haft något att göra.
Hörs senare. pussar


Lite bilder från dagen:
     

Kommentarer
Postat av: jannike

jag ställde mig i skåpet själv men sen fastnade jag!! & NI ERA JÄVLAR VILLE INTE HJÄLPA MIG UT -.- DUMIDUM!!

2007-10-01 @ 20:02:53
URL: http://pankan.bilddagboken.se/
Postat av: Anonym

har du acne?? inget illa menat men ja undra hehe:P (ja har också)

2007-10-01 @ 22:25:12
Postat av: sandra

anonym: acne är väl lite att ta i, men typisk tonårshy har jag tyvärr

2007-10-02 @ 13:52:52
URL: http://sandramittjas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0