det blev ingen shopping

jaha, jag har nu kommit hem från stan, och jag köpte ingenting. Eller jo, ett rosa band av  Mark Levengood hahaha! och lite lunch. Precis när jag skulle gå till tåget ringde Max, han var också i stan med Gustav så jag mötte dom vid Åhlens. Efter ett tag kom deras kompis Oscar också. Vi letade efter någon affär i hundra år, haha. Och så var vi inne på någon engeskbutik där dom köpte massa konstiga saker, Max köpte något som smakade hundmat(?). Aja, det var kul iallafall!


Ikväll ska jag träffa tjejerna, och nu ska jag ringa farmor! pusshej

Kommentarer
Postat av: N R 1 2 6

ha en trevlig kväll =)

2007-10-06 @ 17:02:57
URL: http://nr126.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0