Du är vad du äter

Det programmet suger verkligen, jag satt och tryckte i mig choklad för att hedra Anna Skipper:) Har inte gjort något alls ikväll, pluggat och så bara. Känner att träningsvärken är på G nu, och det gör oooont.
Har inte så mycket att blogga om direkt, så jag ska väl återgå till mitt pluggande. Känner mig faktiskt rätt duktig, har gjort alla läxor den här terminen, men så har jag också gett mig fan på att få bra betyg! Innan jag ska börja plugga igen ska jag snacka lite med Alex, vi har stora planer ang. lägenhet:) Fast det är typ 2 år kvar, men det är lika bra att börja planera nu!
Nu är det slutbloggat för idag, så vi hörs imorgon.!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0