Girls night tonight

Usch, jag var galet trött när mobilen pinglade imorse..Övervägde för några sekunder att stanna hemma, men slog genast bort den tanken. Började med matte, det enda positiva där är väl för att vi har skön lärare. På svenskan var det helt okej, vi läste lite om Alex Schulmans blogg, hur han kritiserat sin kollega och så. Vi hade engelskaprov, det gick faktiskt väldigt bra kändes det som. Hoppas bara på ett bra resultat också.
Vi har förövrigt fått skolfotona, är nöjd med klassbilden men den singelfotot var inget vidare, ansiktet var bra men jag såg så...bred ut.

Ikväll är det som sagt tjejmiddag, vi ska käka tacos och se high school musical 2, sen lär vi väl dra vidare.
Får se om det blir någon mer bloggning, jag hade tänkt att sova lite nu, så vi får se när jag vaknar!
Annars får ni ha en jättebra fredag kväll, det tänkte jag ha!
pussochkram

Kommentarer
Postat av: Micha

Har inte kommenterat så flitigt på några inlägg. Ska bli duktigare =)

2007-10-05 @ 13:53:14
URL: http://eyeofstone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0