Godnatt!

Nu har tjejerna gått hem, Sara(som btw fått glasögon och är jäääättesöt i det), Lollo, Lenita, Malin , och Erika var det ikväll. Mysigt hade vi! Som vanligt på tisdagar!
Tycker verkligen att Susan ska gå till Mike, annars blir jag suuuuuuuuuuur^^.

Nu är jag så trött att jag knappt vet vad jag heter, så nu kallar sängen på mig...men först ska jag dusha, hänga upp mina kockkläder, och fixa kattlådorna så jag lär inte vara i säng förrän om minst 45 minuter..Suck, jag kommer vara galet trött imorgon med. Tur att det är kök hela dagen:) Godnatt på er<3

PS. MIN LILLEBROR HAR SNAGGAT SIG..vet inte riktigt vad jag tycker om den saken, så jag lämnar ingen kommentar.

Kommentarer
Postat av: Lenita

TAAAASKIT DU GLÖMDE MALIN MED SIN ROSA REGNJACKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-10-16 @ 22:34:18
URL: http://lenitajohansson.blogg.se
Postat av: Micha

Svar: DU är så fin vännen! Tack för dina kommentarer (L)

2007-10-17 @ 08:25:52
URL: http://eyeofstone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0