Gratis daim och promenad med Lollo

Jag och Lollo gick en jättemysig promenad, jättelångt gick vi! Massa prat och skratt blev det, speciellt inne på handlarn. Haha, han som jobbade ikväll(min favorit) skulle gå in på lagret så han ställde mig i kassan så länge..Tyvärr var det ingen som ville handla av mig, men det kanske var lika bra eftersom jag blev lite rädd för alla knappar på kassapparaten. Jag stod där i typ 3 minuter och när jag sen skulle betala min daim fick jag den gratis som lön:) Det var en väldigt lättförtjänad daim.

Imorgon ska jag in till stan, först med Jennifer och Elina, vi ska ta en fika någonstans. Sen kommer Julia in, hon fyller år imorgon och ska åka till Zimbabwe på tisdag så jag ska ha en födelsedagsfika för henne:)
Nu ska jag gå och välja kläder tills imorgon! Tror inte jag bloggar mer så jag säger godnatt också!<3

image288

Kommentarer
Postat av: Visions Of Johanna

Godnatt!

2007-10-21 @ 21:50:20
URL: http://visionsofjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0