hahaha

listan snodd från Lenita, i brist på saker att göra :)

Bläddra bland kontakterna på din mobil.
- Stanna slumpvis.
- Ta namnet och sätt som svar.

Hej, jag heter Fläckis
Jag är jättekär i Kinan i jakan
men jag tycker att Olivia är snyggast.
Den fulaste på hela jorden är Sofias pappa
fast Chinsiaär nästan ännu fulare.
Jag tycker att Henke är helknäpp,
men Karin Wahlgren är nog den mest korkade person jag vet.
Hetast i universum är Lollos pappa
och Mimmi kommer gå längst i livet.
Hejdå, nu ska jag gå och ha sex med Jennielee

HAHAHAHAHA!


Kommentarer
Postat av: Lenita

HAHAHAAHAHAAHH! men sandra.. ska du ha sex med min syrra? USCH PÅ DIG!

2007-10-10 @ 18:40:00
URL: http://lenitajohansson.blogg.se
Postat av: lovisa

HAHAHAHA jasså så du tycker att min pappa är hetast i universum!?

2007-10-10 @ 21:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0