Halloweenkaka och pluggning

väl hemma hos Sara tömde jag och Malin först hennes kylskåp, mums! Och så åt vi jättesöta halloweenkakor. Vi försökte oss på att plugga, vilket gick lite sisådär. Att hålla på med Malins hår var roligare. Sen blev Sara sur för att vi sa till hennes mamma att vi betalade allt vi köper själv..men det är ju så, älskling:)
Vi tittade på Flight 93, den filmen är så otroligt sorglig och hemsk!

Ikväll ska nog jag och några tjejer gå hem till Sara och titta på Greys Anatomy, sen blir det hemgång för min del, jag jobbar ju imorgon. Men jag börjar 10.00 så jag får lång sovmorgon, skönt!
Snart kommer Malin, jag ska hjälpa henne att välja kläder som hon ska ha på din dejt imorgon..

Hörs senare, då ska jag även utse vinnaren i outfittävlingen. Inga röster efter 20.00! puss

image336

Kommentarer
Postat av: Lina

Hehe.. japp! Greys Anatomy är ju så bra! Måste kolla på detta avsnittet det verkar vara extra bra! :)
Vart jobbar du då? Ha en skön kväll!

2007-10-31 @ 19:33:41
URL: http://linaveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0