Hemma hos Balin,

Idag började jag vid 8, och kom faktiskt upp vid 6 precis som jag ska, så jag hann t.om äta frukost:) Och usch vad kallt det var så tidigt, frös trots jacka och halsduk. Menmen, det lär ju bara bli värre så det är väl bara att vänja sig!

Vi hade kul i skolan som vanligt..Vi fick tillbaka livsmedelsproven, fick bara G men det var väntat, så jag är inte besviken. Vi har livsmedelsprov nästa vecka igen så då kan jag visa vad jag går för!
Efter skolan mötte jag Lollo och Malin på sumpan station, och vi åkte hem till Malin. Vi gjorde blåbärsmilkshake och tittade på Madicken:) hon är såå söt!

Ikväll är det DH-kväll som vanligt! Vi hörs senare, pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0