I love these days

Åh den här dagen har varit underbar! Jag började 9 idag, skönt med lite sovmorgon iallafall:) Började rulla chokladbollar så fort jag bytt om, det var 10 kg idag med. Idag var även Alessia, min underbara finaste prinsessa, där hela dagen och vi hade hur mysigt som helst! Andrea, en supergullig tjej som just börjat jobbade också, vi hade mycket kul idag! Det hade jag även med Mimmi, Elin och Moni, så underbara människor! Imorgon är jag ledig, och så blir det jobb på torsdag igen. Efter jobbet följde jag med Mimmi och Alessia hem, supermysigt. Jag önskar bara det kunde bli oftare, för jag trivs så jäkla bra där! Även fast Mimmi plågade mig med lite ansiktsbehandling haha :) Men det är ju för min skull:)..Alessia är så jäkla underbar, älskar henne så otroligt mycket! Saknar dom redan..

Jag kom hem vid 20.50, då var Malin, Sara och Sofia utanför min dörr, DHkväll ikväll ju! Och fyfan vad avsnittet var bra! Och sorgligt..Nu ska jag utse finalisterna i outfittävlingen, det blir 3 stycken så kika in lite senare och rösta:)
puss

Kommentarer
Postat av: tilda

vad kul det ska bli med tävlingen :D kram

2007-10-30 @ 22:57:43
URL: http://aouch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0