Kanelbullens dag!

Först  och främst, ni har väl inte glömt att det är kanelbullens dag idag? Det hade inte min skola gjort iallafall, för jävlar vad mycket bullar det fanns i matsalen vid lunchen! Och jag kommer så väl ihåg förra året på kanelbulledagen, då praoade jag på East, och Lorenz hade köpt med sig massa kanelbullar som vi åt till frukost:)

Ja, dagen har flytit på bra, vi hade gym imorse så jag kommer ha världens träningsvärk imorgon..Men det var jätteskönt iallafall!
Helgen är rätt planerad, imorrn förmodligen tjejmiddag hos Camilla med tjejerna i klassen, och på lördag är det barnvakt som gäller igen:)
Jag har just haft en väldigt konstig konversation med Alexx och Max, fattade inte ett skit av vad dom sa så jag spelade bara med;P
Vi hörs senare!

image206

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0