Lenita bus bloggar

image291Lenita här.. ja som ni ser så är sandras blogg lite annorlunda nu. jag skulle fixat den på ett annat sätt men det blev icke som man tänkt sig för jag fattar inte alla dessa html koder? och sandra är ju värdelös på det, så henne kunde man icke rådfråga.

men istället för att det skulle vara sjuttioelva olika färger så gjorde jag om den lite igen nu medans sandra ligger och snarkar. så den fick gå i mest gråvit just nu.. ska försöka fixa om den sen när htmlexperten alex kan hjälpa mig.

När jag ändå bloggar här i sandras lilla blogg utan att fråga så kan jag passa på att berätta fem saker ni kanske inte visste om henne!

- sandra tror i sin vildaste fantasi att hon är stark, så alltid när hon börjar brottas med mig (ja, fråga mig inte varför) så låtsas hon vara i överläge. men vem är det som alltid blir nerbrottad? jo sandra! den svagisen..

- är sandra hungrig.. då vill man inte vara i närheten av henne. ena sekunden kan hon vara jätte glad och prata på. och andra sekunden ryter hon i från och blir en helt annan person, endast pga att hennes mage kurrar! den knäppisen.

- sandra har haft svart spikrakt hår med mittbena, jätte söt var hon! och helt svartsminkad med svarta kläder och gud vet vad... sötnos :)

sandra har en förmåga att verkligen visa omtankte till sina nära och kära.

loka... oj jag menar sandra älskar loka, precis som jag då. men det var sandra som fick mig att älska loka. man ser alltid sandra med en loka i handen och en godis påse i andra.. okej nu överdrev jag, men sandra + loka = är lixom självklart!

nu börjar detta inlägg att lida mot sitt slut. men jag tänkte passa på att berätta att sandra är en jätte gullig tjej och jag förstår att ni läser hennes blogg. hon är en av mina närmaste vänner som jag verkligen kan berätta allting för. hon är en av dom vännerna jag vet att jag kommer ha kvar livet ut och jag är glad att ha henne vid min sida! :) älskling pälskling.

haaaaa det så bra alla sandras kära läsare och ta en titt i min bloggis
puuuuuuuss / www.Lenitajohansson.blogg.se


PS. btw så har jag sandras tröja på mig på kortet, passande och bra! DS

Kommentarer
Postat av: lovisa

men lenita.. allt det där har hon/jag redan sagt om henne :D men bra att du tar upp det igen så att alla vet :)))

2007-10-22 @ 14:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0