Natti natti

Åh, vad mycket jag har skrattat ikväll! Fast man kan ju inte göra annat när man är med Lovisa. Vi tittade på Idol, och åt massa godis till det, och sen höll vi på med Face Warp på mobilen, fan vad vi garva! Och under idol kom det här upp;
 Programledare: Emelie, är du där?
Emelie: Ja, jag är här
Programledare: Grattis!
Emelie: Tack..jag är här!

där dog vi igen! Tack för en myyskväll syster!

Nu är det snart dags för sängen för min del. Imorgon blev det ju ingen barnvakt så jag tänkte nog dra mig mot stan, vill köpa tunikor för jag har knappt några. Får se om jag åker själv eller om jag tar med mig någon.
godnatt!

Kommentarer
Postat av: lovisa

HAHAHHAHA!

2007-10-06 @ 14:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0