okej, jag har tråkigt

lenita ligger och kollar på tv, så jag passade på att slänga in den här listan:) enjoy!

Favoritcafé: Espresso House
Favorittidning: veckorevyn, glamour
Bästa saken som händer i sommar: Det är ju ett tag dit så jag vet inte
Favoritplagg i garderoben just nu: tunikor och strumpbyxor
Längd: 1.59
Byter gärna garderob med: Elin Kling
Vanligaste färgen på mina kläder: svart, grått, vitt, rosa osv
I sommar kommer jag att gå klädd i: gissar på klänning och shorts:)
Men absolut inte i: vet inte
Byxa eller kjol: beror på tillfället
Sminktips till allmänheten: naturligt
Senast utlästa bok: Snabba Cash-Jens Lapidus
Mitt rum kan beskrivas som: personligt
Mig själv med tre ord: positiv, social, glad
Jag tränar: promenader lite nu och då
Jag ville bli när jag var liten: Veterinär och kock
Höger- eller vänsterhänt: vänster
Humör just nu: glad
Är det nåt du absolut inte äter: äter det mesta haha :)
Kläder just nu: tjocka gråa strumpbyxor och en svart tunika över+guldhjärtahalsband
Vad sa du senast: kan jag få godiset?
Fisk eller badkruka: både pch
Hur många kuddar sover du med: 2-3
Spelar du nåt instrument: nepp
Morgon- eller nattmänniska: natt
Sparare eller slösare: slösare(försöker spara)
Bästa film: Pretty woman, How to loose a guy in 10 days
Har du några homosexuella vänner: Jobbarkompisar iaf:)
Tror du på mirakel: yes
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, om kärleken finns
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2, alternativt 3
Bio eller promenad: beror på tillfälle
Är du kittlig: ibland
Snarkar du? nej inte vad jag vet
Stjärntecken? stenbock
Rädd för insekter? en del
Äckligaste insekten: fästing
Största svaghet: otålig
Det här är jag bra på: att göra Lenita irriterad;) och att prata och finnas för dom som behöver mig
Bästa bok? Snabba Cash, och Gömda
Vad vill du jobba som? Kock och/eller köksmästare
Chips, morötter eller godis? godis
Pizza eller hamburgare? pizza
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? har piercing, vill tatuera något litet senare
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : för det mesta stökigt
Gungar du på stolen?Nej
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster
Gillar du att sjunga? ja, fast jag är inte bra:P
Anser du att du är stark? ja, men Lenita är starkare(a)
Använder du knark? nej, skulle aldrig göra
Kaffe, te eller inget? kaffe
Har du en besatthet? har jag säkert, men kommer inte på någon:)

Så, där har ni lite fakta om mig :) nu ska jag göra det jag är bra på nämligen att irritera Lenita :)

Kommentarer
Postat av: Micha

Hehe, listor är perfekta tidsfördriv! =) Ett annat tidsfördriv är att kommentera bloggar, så gå in till mig vettja ;)

2007-10-01 @ 19:47:34
URL: http://eyeofstone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0