Onsdag- jag är galet trött

Alltså, ni vet inte hur trött jag var imorse! Fyfan säger jag bara för så tidiga morgnar. Det var nattsvart ute , kul verkligen att gå upp då!
vi var först i skolan som alltid på onsdagar men det är skönt, byta om och skriva av receptet i lugn och ro. På kallköket var jag med Elina, vi var bäst:) Vi gjorde chokladmuffins citronmuffins brownies och så fick Tomas lägga till päronfyllda muffins för att vi jobbar så snabbt:) Vi hade som vanligt kul. På varmköket fick vi lära oss att stycka kyckling, och så gjorde vi vitvinssås till. Kul där med. Haha och kul hade vi när vi skulle byta om också..
Vi kan ju dra slutsatsen att det var en väldigt lyckad dag!


Idag ska jag nog inte göra någonting, ska nog gå och sova en stund.
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: alexandra

aa dagen var kanonkul :) haha min kommetar i disken
" synd att folk med dålig sångröst tror att dom är nya idol " *leeer* ingan namn nämda :) puss pch kram på dig babe honey :)

2007-10-24 @ 15:58:59
Postat av: Jennifer

de var skit kul ida...speciellt när vi skulle byta om;)

2007-10-24 @ 16:01:49
URL: http://jeeenniifer.blogg.se
Postat av: sandra

Alexandra: hahaha aaah eeeeeeeller hur! Det är sorgligt:)

2007-10-24 @ 16:47:17
URL: http://sandramittjas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0