promenaddags

Nu ska jag ta på mig jacka, mössa och halsduk och bege mig till Ica för att lämna tillbaka filmen!
men innan dess bjuder jag på denna lista;

Tio första:
Första bästa kompis:
Caroline, på dagis
Första bil: pappas svarta bil, jag hatade den
Första kärlek: Något på D hette han, det var på dagis
Första husdjur: Min guldfisk Sofia:)
Första semester: London, tror det var 1999
Första jobb: Första riktiga var på East
Första köpta skiva: Gissar på nån Hits for kids
Första riktiga kyss: Nån kille i 5-6?
Första piercing: Naveln i 9:an
Första konsert: Westlife
Nio sista:
Sista alkoholdrycken:
vitt vin
Sista bilfärd: igår
Sista filmen du såg: The Holiday
Sista bubbelbadet: Hos min kusins kompis i somras med Lenita:)
Sista spelade cd: ingen aning, lyssnar inte på cd längre
Sista gången du grät: Typ..igår när jag bråkade med mamma kanske
Sista måltiden: lunchen i skolan

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
Dejt är fel ord
Blivit arresterad? nope
Blivit kär vid första ögonkastet? yes
Varit på tv? hahah jaa
Fått ditt hjärta krossat? ja..
Sagt att du älskar någon utan att mena det? tror inte det?
Haft ett one night stand? nej
Busringt till nån? jaa, när jag var yngre

Sju saker du har på dig:
jeans, tee, kofta, strumpor, linne, bh, trosor

Sex saker du gjort idag:
1.
Varit i skolan
2. tittat på TV
3. flummat med klassen
4. pratat i telefon
6. sovit


Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):(undantaget familj, djur och vänner nu, eftersom de inte är saker!)
1.
Mobilen
2.
iPoden
3. Datorn
4. Hårborste
5. mitt varma duntäcke
Fyra personer du kan berätta allt för:
Mina Vänner(känn er träffade)
Mimmi
mamma
Alessia


Tre val:
Svart eller vit? Svart
Sommar eller vinter? sommar
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör:
Öppna en egen, framgångsrik restaurang
Leva lyckligt, med vänner, familj, och andra närstående

En sak du ångrar:
"Livet är för kort för att stanna kvar i det förflutna"


Kommentarer
Postat av: lovisa

jag längtar till imorgon! saknar dig konsigt nog även fast vi har träffats hela helgen :)

2007-10-08 @ 18:08:45
Postat av: Sandra

lovisa: jag med! ja men jag saknar er jämt nuförtiden, eftersom vi träffas så sällan..varje gång jag inte är ´med er saknar jag er, och sen när vi har träffats saknar jag er ändå lika mkt dagen efter. JAG ÄLSKAR DIG SYSTER

2007-10-08 @ 18:11:56
URL: http://sandramittjas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0