Så var det lov!

Jag har inte hunnit blogga på hela dagen fan! Men men here we go.. Skolan.. Började med matte och vi hade tillsammans med D-klassen vilket resulterade i att det blev väldigt pratigt, men kul var det! På engelskan redovisade vi filmer, jag redovisade om Pretty Woman. Det gick bra. Efter skolan fick jag sällskap av Max, och några till in till stan där jag mötte Malin och Sara. Jag köpte djävulsgrejer, och sen åkte vi hem och tack gud för det!
Nu har jag sovit ett tag och ska dusha och så sen. Ikväll är det ju halloweenfesten men den börjar inte förrän 9 så jag har lång tid på mig iallafall:) Ni får se min kvällsoutfit sen!

Föresten ska jag jobba iallafall måndag och tisdag nästa vecka, Mimmi ringde idag och frågade. Och eftersom jag älskar det, sa jag självklart ja!:) Ska bli kul, har inte jobbat sen i somras.

Bloggar mer senare, pusspuss. Vad gör andra ikväll?


Kommentarer
Postat av: Amanda

Oh, va roligt med en halloween fest! Själv har jag inte bestämt vad jag ska göra än :)
Kramar, ha ett fint lov!

2007-10-26 @ 18:27:00
URL: http://Gribbe.blogg.se
Postat av: Micha

Vad är det för jobb? Ja vad jag gör jag idag? Har varit hemma och varit sjuk, men mår bättre nu. Ska kolla på idol snart, ja, eller om några timmar. haha

2007-10-26 @ 18:36:43
URL: http://eyeofstone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0