så var tisdagen slut..nästan

Nu har alla mina tjejer just gått hem, ikväll var det jag, Lenita, Erika, Lovisa, Malin och Sara som satt bänkade framför TV:n hemma hos mig. Vi hade chips och popcorn, som vi lyckades äta upp lagom till första reklamen...I love you girls!

Så återgår jag för sista gången till Liv-debatten, jag tror jag har ändrat min åsikt, nu har jag läst på det mycket mer och kommit fram till att det nog är någon som driver. Sjuk sak att driva om, men det är nog så.

Btw, pratade jag med Lorenz idag, han praktiserade samtidigt som jag praoade på East förra året, han jobbar nämligen i jakobsberg den här veckan. Det var jättelängesen vi pratade, och vem vet, kanske vi springer på varandra någon dag:)

Nu är det dushen som gäller och sen sängen. Börjar 8.00 imorgon, men jag och Chici ska ta tåget som går 7.16 så vi hinner byta om, skriva av receptet osv. Godnatt sötnosar

PS. Shit, idag var det läsarrekord igen, och den här gången verkligen ett läsarrekord! Trist bara att ni inte lämnar ett spår..:) PUSS

Kommentarer
Postat av: malin

jag lämnar alltid spår efter mig till dig snyyging ;D

nej men tack för ännu en lyckad tisdagkväll :)
och tack så mycket för kommentaren i min blogg, det betyder mycket det du skriver, och du vet att jag inte klarar mig utan dig

2007-10-09 @ 22:52:05
URL: http://malinjohannan.blogg.se
Postat av: Shara

Det är så mysikgt att kolla på favorit programet med vännerna. Tyvärr är alla i min "väncirkel" inklusive jag upptagna med att plugga :P

2007-10-09 @ 22:57:03
URL: http://sharasaid.blogg.se
Postat av: Micha

Gosh, du hade läsarrekord utan mig. Var inte inne här igår nämligen. Då hade jag lämnat spår, det vet du :)

2007-10-10 @ 13:04:27
URL: http://eyeofstone.blogg.se
Postat av: alexx

min älskade sandra tuss
jag älskar dig väldigt mycket och det vet du (:
skulle inte vara samma sak utan dig.
bebe bi det är du de:D
jag e laaaarv, :DDD:DD:D:D:D:D:D

2007-10-10 @ 14:29:21
URL: http://alexiish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0