Sant eller falskt?

Har precis ätit middag-med mig själv, igen. Har jag någon familj eller, haha:P
Lite bloggtorka idag känner jag, just nu väntar jag bara på att tjejerna ska droppa in.

Har läst massor av bloggar, och även själv fått en kommentar ang. Liv. När ni säger det, så blir jag lite fundersam, för att i nästa stund slå bort den tanken. För vem är så känslokall och hjärtlös och driver om något som drabbar kvinnor varje dag? Men, vare sig det är sant eller inte, köp ett rosa band! för det kan vara du som drabbas nästa gång...

Jag är verkligen jättetrött, blir sängen driekt efter  DH och dushen ikväll. Fast det lär väl sluta med att jag hamnar i bloggen igen, bloggberoende som jag är...pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0