Shopping med Mimmi, och 5 saker ni inte vet om mig:)

Började ju med idrott imorse, smart som jag är trampade jag snett i mitten av lektionen men jag orkade inte bry mig så jag körde på ändå! Och nu har jag inte ont längre så! Vi hade lite dans och sånt, det var kul!
Dagen flöt på bra, vi fick tillbaka våra engelskaprov på engelskan och jag fick faktiskt VG! Då blev jag stolt, brukar aldrig få bra betyg på engelskan. Hoppas bara matteprovet går bra imorgon, ni får gärna önska mig lycka till! Direkt efter skolan gick jag till tuben, fick sällskap av Annina, Malin, och Mattias från d-klassen.
 
Gick direkt till East och fick dagens största positiva överraskning, Åke var där! Han var där samtidigt som jag praoade förra året, och hjälpte till med julbordet och nu var han tillbaka för att göra samma sak! Då blev jag glad, han har flyttat till Halmstad nu, och ska få barn vilken dag som helst. Kul var det där också, men det är ju inte ovanligt. Gick med Mimmi och shoppade lite, jag köpte inget, och tydligen var jag dåligt smakråd också, eftersom jag bara pratade i telefon,haha:)
Nu gör jag ingenting men nu ska ni få höra 5 saker ni inte vet, mina vänner vet såklart, men för er som inte känner mig personligen:)


  • Om jag är hungrig, och inte får mat..ja då blir jag ruskigt arg. Den som vågar tilltala mig när jag är så är modig! Det kan mina vänner intyga!
  • Jag hatar att släppa taget om saker, t.ex när jag slutade praoa på East grät jag som fan, när jag slutade fjällen likaså. Jag håller hårt om det jag älskar, och släpper inte taget om det absolut inte är nödvändigt.
  • När jag var runt 10-11 år samlade jag och några vänner ihop 3000 kr som vi skänkte till Rädda Barnen, när jag ser tillbaka på det idag kan jag säga att det var bra gjort då den yngsta i gänget var 8 och den äldsta 13!
  • Att dricka alkohol på fest är inget jag behöver göra, jag är mycket mycket oftare nykter än packad när jag är på fest. Jag tycker inte att det är viktigt, men dömer inte personer som väljer att dricka.
  • Jag är bra på att lyssna på människor som behöver prata, vare sig det är min 9-åroga bonus- lillasyster, mina vänner eller helt okända. Jag hjälper mer än gärna till med saker om någon behöver hjälp...men ofta får jag höra att jag måste sätta mig själv i första rummet innan jag tar itu med andras problem.

Kanske inga höjdargrejer, fråga gärna om ni undrar ngt:) puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Lenita

jag vågar iaf tilltala dig, så jag är mycket modig ;) hahaha

2007-10-11 @ 20:31:10
URL: http://lenitajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0