Tjejsnack v. 44

Årstiderna Ämnet kommer från Camilla
  • Vilken årstid är den bästa, varför?

Jag tycker nog faktiskt om alla.. dom är mysiga på sitt sätt(kolla svaret på andra frågan)

  • Alla årstider har sin charm! Känner du så också, vilken charm har de olika årstiderna?

Ja, absolut! Våren för att man känner att sommaren är på väg, sommaren för att det är varmt och skönt, Hösten för höstmodet och det är så mysigt, Vintern för att jag älskar lucia, och julen.

  • Skulle du kunna leva utan nån årstid, vilken, varför?

Knepig fråga..Det är klart att när slasket kommer på vintern, då vill man ju aldrig ha vinter igen men..nej jag ´har inget bra svar på den.

  • Under vilken årstid fyller du år?

Mitt i kalla vintern, 3 januari.

  • Hur brukar du bli firad, hur har du kalaset?

Jag brukar ha tjejmiddag för mina närmaste vänner, jag tycker inte att det är någon jättegrej att fylla år bortsett från dom "stora" födelsedagarna..men där är jag ju inte än ;)


Kommentarer
Postat av: Lina

Hihi, tack vad gullig du är! Är inte så många andra som tycker det dock! :) Men det var en dag på jobbet då jag skulle vara strikt klädd så det blev inga leggings eller over knee's! Sorry! :D Kanske klarar det en annan gång!

2007-10-31 @ 13:21:33
URL: http://linaveronica.blogg.se
Postat av: Lenita

vad snackar du för skit? du är en gaystjärt!

2007-10-31 @ 13:24:48
URL: http://lenitajohansson.blogg.se
Postat av: Natalie

Tjusig design på bloggen :]
Ha de /n.

2007-10-31 @ 13:48:09
URL: http://looknatalieishere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0