underbara onsdag

sov skittaskigt inatt, somnade vid halv 2, och väckarklockan ringde 6.00..Såå tungt att gå upp, men det var bara att göra det. Både Chici och Camilla var sjuka idag, så det var endast jag och Vendela som befann oss på tåget när klockan var 7.16, och det var proppfullt för SL hade satt in ett kort tåg!? Verkligen lämpligt när det är som mest folk.
Vi började då med kallkök, vi gjorde massa kakor, vaniljkräm och sånt, och det blev jättegott, åt som vanligt för mycket bara. Jobbade med Elina, och det gick jättebra:) Då hade jag fått ett koffeinpiller av Max, så då var jag inte lika trött:) Varmköket var också kul, och då fick jag och Alexandra jobba tillsammans, och det gick braaaa, vi gjorde crepes och kalvfond. Älskar onsdagar!

Nu är jag jättetrött, men funderar på att inte sova, eftersom jag fastnat i en ond cirkel. Att sova efter skolan innebär att jag inte somnar förrän jättesent på nätterna. men vi hörs senare! Btw var det läsarrekord igår, jättekul! Fortsätt så! pusspuss

Kommentarer
Postat av: Micha

Alltid kul med läsarrekord. Men jävlar, de måste verkligen bli duktigare på att kommentera! Vi slår dem annars ;)

2007-10-03 @ 18:07:05
URL: http://eyeofstone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0