var är ni läsare?

Jag har varit med Lenita hela dagen, och vi har mest tittat på Tv..Eller ja, vi gjorde det fram tills middagen och sen gick vi hem till Elin, och pratade, och kollade ännu mer på tv. Och så gick vi en sväng till handlarn och köpte godis. En riktig slappardag alltså! Sådana behövs också.

Antalet unika besökare stiger hela tiden, därför blir jag så förvånad när knappt någon kommenterar? Egentligen så skriver jag mest för min egen skull, men det är ju ändå trist när jag ändå har en del läsare, och ingen lämnar ett litet spår:) Jag lovar, jag bits inte så jättehårt..

Föresten, idag var det min första dag på min prao på East..fast det var ett år sen. Tänk så mycket jag förändrats under den tiden..

Nu ska jag hoppa in i dushen och välja kläder tills imorrn! godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja kan tala om varför inte ja skriver:P för att du skulle skriva om en sak förut men du skrev aldrig om det hehe:P

2007-10-01 @ 22:25:58
Postat av: lovisa

haha ge upp

2007-10-02 @ 09:06:37
Postat av: Micha

Håller med dig om att det är fruktansvärt irriterande när läsarantalet stiger men inte kommentarerna gör det. jag försöker kommentera så mycket som möjligt, och det är bra att du börjat göra det i min blogg också. Kram tjejen (L)

2007-10-02 @ 11:46:13
URL: http://eyeofstone.blogg.se
Postat av: Micha

Tips: Nytt "diskussions/mediabevaknings-inlägg" på min blogg. Gå in och kommentera din mening!

2007-10-02 @ 13:50:00
URL: http://eyeofstone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0