Barnvakt nästa

Det var ju som sagt rätt trista lektioner, men så är det. Annars hade vi kul =)
Det var också en tjej som ringde mig, hon hade sett min annons på nätet om barnpassning så hon plockade upp mig i jakan och så fick jag träffa hennes lilla dotter som är 1 år och 5 månader, jättesöt! Så nu ska jag börja passa henne, lite helger och så. Känns skönt, älskar barn och så får jag ju lite extra pengar.

Jag är galet trött, men jag är 87% bloggberoende enligt ett test, så därför sitter jag här istället för att slänga mig på soffan. Helgen är rätt busy, imorgon barnvakt hela kvällen och på lördag ska tjejgänget fira Malin. Kommer bli kul:)

och titta i lovisas blogg, söt hon är! Fan vad jag älskar dig syster! aldrig utan dig! i miss you..


Kommentarer
Postat av: lenita

haha vad är adressen till bloggtestet?

2007-09-27 @ 19:02:24
URL: http://lenitajohansson.blogg.se
Postat av: sandra

Lenita: haha jag vet inte:)

2007-09-27 @ 21:06:11
URL: http://sandramittjas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0