bartender nästa?;)

Gårdagskvällen var faktiskt väldigt rolig! Det var jag, Anna och hennes kusin Maria som skulle hjälpa till, så vi fixade massa innan gästerna kom. När dom kommit var vi jättehungriga men ingen mat fick vi tills dom ätit klart, och när vi äntligen fått tag på resterna, då måste vi börja diska, haha:) När baren väl kom igång fick jag blanda dom första drinkarna i mitt liv, men folk drack upp dom, så äckliga var dom nog inte;) Lite dans och sång på kvällen precis som det ska vara, och mycket skratt.

Och jag ska tydligen inte få sova på helgerna, igår ringde  mina kära småsystrar och väckte mig vid 9tiden och idag ringde en tjej som vill att jag ska bli barnvakt vid 10, och eftersom jag inte kom i säng förrän vid 3 igår, var det lite surt och inte kunde jag somna sen heller..

PUSS:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0