Blondinbella spårar ur

Ursäkta, men nu måste jag faktiskt uttala mig om den omtalade bloggprinsessan Blondinbella. I hennes senaste inlägg berättar hon om assistenten som ska jobba för henne. "Jag har haft kontakt med en man också som ska jobba lite för mig i framtiden som assistent och hjälpa mig med de saker jag själv inte hinner. Som ärenden eller vid julshoppingen tänker jag på, hjälpa till att bära dessa tunga kassar!", ursäkta men va? Jag tappade typ luften, vadå hjälpa till att bära tunga kassar? ojojoj, stackars lilla rika flicka, du skulle inte stå ut en dag med ett annat liv. Och vadå som du själv inte hinner? Du slutför inte ens dina projekt? Vad hände med att byta liv, tävlingen om mjukisbyxorna osv? Du går i skolan och jobbar? Guess what? Det gör många av oss. Det där med en assistent åt en 16åring var det löjligaste jag någonsin hört, welcome to reality!

Ikväll har jag inte gjort speciellt mycket. Tog en promenad i regnet till Malin för att hämta en tröja. Stackarn är jättesjuk:/ Krya på dig hjärtat! Annars har jag kollat på Idol med mamma :) Nu ska jag hoppa in i dushen och sen läsa lite. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Alexandra

asså, jag dog när jag läste blondinbellas blogg om hennes assistent. jag DOG!!!!

2007-09-16 @ 23:59:05
URL: http://alexandra08.blogg.se
Postat av: Sandra

Alexandra: Jo tack det gjorde jag med. Hon tror typ att hon är den enda i världen som både går i skolan och jobbar, och inte hinner med allt. :)

2007-09-17 @ 08:19:41
URL: http://sandramittjas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0