det blev en trevlig kväll trots allt

Istället för en hemmakväll åkte jag och skulle möta Lisa, Olivia, och Sara, fick vänta på dom i jakan aslänge men Sofia kom så det var tur, då slapp jag vänta själv. När dom hade kommit åkte vi tillbaka till viksjö och satt mest och pratade, utom Sara som hade åkt hem. Det var så längesen alla tjejer träffades, saknar er..men på tisdag är det Happy desperate housewivesday hos mig kl.21.00:) förhoppningsvis kan vi samla hela gänget då!;) Glömde säga att jag var en sväng i fjällen idag, men det var bara för att säga hej till Olivia:)

Sanna, du som kommenterade om att jag skulle berätta om vad som hände i våras: Jag skulle gärna göra det, men det är inte bara jag som är inblandad i den historian, och dom personer som är inblandade mer har jag idag ingen kontakt med, därför valde jag att inte skriva ut vad som hände.Det handlar inte om att jag inte är stark nog utan för att jag inte vill publicera något om människor jag inte längre känner.  Hoppas du förstår det, och du får gärna komma med åsikter/förslag om du vill att jag ska skriva om något eller något sådant :) Tack för berömmet!

Nu ska jag snart sova, är sjukt trött! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Erika

happy desperate housewives är mitt fina uttryck din tjyyyyv! föresten ska jag kolla hos eleni hehehehhehehehehehee så allaaaa kmr inte:) sory pal men
nästa tisdag!

2007-09-15 @ 10:49:30
URL: http://erikaas.blogg.se
Postat av: Sandra

jaja jag lånar ditt uttryck lite kompiiiiiisssss:D jag vet din svikare!:) älskar dig ändå

2007-09-15 @ 10:59:10
URL: http://sandramittjas.blogg.se
Postat av: malin

okej malin är just nu grymt besviken på erika :(

2007-09-15 @ 14:11:46
URL: http://glaasklar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0