Det blir nog lite shopping imorgon..

Idag fick jag äntligen koden till mitt nya bankomatkort, så nu kommer jag åt mina pengar så imorgon ska jag shoppa lite! Ska även kika in på East och hämta en meny..
Ikväll var Lenita och Erika här och tittade på Dh med mig, eller ja Lenita kom ju till idol. Jag fick också mitt CSN-kort och blev inte lite lycklig när jag såg att man fick 10-20% på Espresso House! Jag är fan stammis där..
Nu ska jag gå och dusha osv, min bror verkar vara rätt desperat efter datorn..han ligger utanför datarummet och bara väntar på att jag ska förflytta mig härfrån.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Micha

Åh kul med shopping! Du får visa i bloggen sedan om du köpte något =)

2007-09-26 @ 09:54:41
URL: http://eyeofstone.blogg.se
Postat av: Anonym

hur fick du csn kortet? =) vill ha det

2007-09-26 @ 16:42:01
Postat av: sandra

Micha; Ja självklart, det kommer lite senare så håll utkik :)
Anonym: Jag fick det på posten bara:)

2007-09-26 @ 18:50:33
URL: http://sandramittjas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0