det vart en superlyckad kväll hos Becka!

Åh, vilken bra kväll jag har haft! Jag och Lenita kom till sumpan vid 18.30 och mötte Becka, som vi inte träffat sen Båstad, så det var verkligen ett kärt återseende:) Vi gick och handlade godis, chips, läsk och så hyrde vi filmen "Them". Sen gick vi hem till Becka och pratade massor, medans vi väntade på att Johanna skulle komma så vi kunde gå ner och käka på donken. Och vi fick vänta ett bra tag, så när vi väl kom ner och mötte Johanan var vi jävligt hungriga, så maten slank ner!:) När vi ätit klart gick vi tillbaka till Becka och så tittade vi på filmen, jag tror nog att Johanna såg minst, där hon satt invirad i ett täcke och med ett ögonskydd typ, så rädd var hon. Men fyfan vad filmen var läskig, den läskigaste jag sett fan. Den var verklighetsbaserad, och det gjorde du knappast saken bättre^^:P. Så det blev lite pauser för att andas ut emellanåt. När filmen var slut satt vi mest och pratade, jättemysigt hade vi! Tack för en underbart kul och trevlig kväll tjejer, det måste göras om tycker jag!:)

På vägen hem hände massa kul..Först ser jag Vendela på tåget, och hon var lite sådär packad, och hon hade tydligen fått en tröja av en kille på stationen(?) Haha rolig var hon iallafall. Sen på jakan station möter vi Malin, Sofia, Lollo, och Sara, och sen när vi går upp mot bussarna möter vi Chinsia, Maria, Greta, och Madde, det var verkligen ett sammanträffande:) Ett trevligt sådant!

Imorgon är det visning på ett hus, och så har jag lovat att städa mitt rum..Godnatt folket (bilder kommer så snart jag får dom av Lenita, alltså lägger jag upp dom imorgon bitti:))

Kommentarer
Postat av: v

hehe baby sjukt igåår när du såg mej så där ;D

2007-09-16 @ 09:31:07
Postat av: Sandra

haha du såg så jävla rolig ut :P<3333

2007-09-16 @ 10:01:20
URL: http://sandramittjas.blogg.se
Postat av: Anonym

hehe aaa de kan ja tänka mej haha ;D
på måndag blire mkt skratt

2007-09-16 @ 11:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0