fika med Camilla

Okej..jag har varit sjukt överspeedad idag, det kan min klass intyga! Men kul som fan har vi haft iallafall! Alltid någon som fäller en sjuk kommentar;P
Efter skolan gick jag och Camilla med Vendela till hennes systers skola, för dom skulle också till stan men sen ändrade sig Vendela så jag och Camilla tog tuben till stan där vi gick runt lite och så fikade vi inne på Topshop, jättegod hallonoch blåbärspaj:)

Nu har Malin precis varit här en sväng och lånat en tröja, själv väntar jag på att mamma ska komma hem..vi ska på visning. Ikväll väntar topmodelfinalen, vet vem som vinner men ändå!
Och så till en kommentar ang. inlägget om idolola, självklart tror jag inte att han läser min blogg, och det där inlägget var inte direkt seriöst, det trodde jag alla förstod..

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0