god söndag alla läsare

kunde inte blogga igår pga att min lillebror och hans kompis skulle sova i gästrummet så jag fick snällt slita mig från datorn..

Först av allt ska jag gratta min Pappa som fyller år idag, GRATTIS PAPPA!<3333

Dagen igår såg iallafall ut så här; Först träffade jag Ika och Malin, vi gick ner och tittade lite på "viksjödagen", men eftersom både jag och Malin var hungriga(ovanligt) så bestämde vi oss för att åka till jakan och äta på Tasty's. Där mötte vi Lollo också. Så vi åt en god och trevlig lunch och sen åkte vi hem till Malin och slötittade lite på TV, men dom 2 skulle hem till Lollo för det var typ släktingar eller något som skulle på kräftskiva dit. Jag gick hem och åt middag med papsen. Lite senare åkte jag Malin och Lollo hem till Malin igen där vi tittade på Sunes Jul och den var såå rolig! Den blir nog bara roligare med åren och Sune är så söt!

Idag vet jag inte riktigt vad som hittas på, mitt rum är ju en total mess som ni kan se på en bild i inlägget under. Eller så ska jag träffa Julia, jag vet inte riktigt:) pussssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0