Godmorgon

Godmorgon alla läsare! Egentligen borde jag gå ner och äta frukost, innan jag svälter ihjäl men bloggnörd som jag blivit tänkte jag slänga in ett inlägg nu:) Idag funderar jag på att åka till jakan och köpa lite saker, eftersom jag fick lön igår, det var pengar för den där dagen i augusti jag jobbade och det var mer pengar än väntat så då blev jag glad:) men då ska jag väl inte sitta här längre, om jag ska komma iväg, men jag bloggar mer laaaater:) puss!
Vad ska ni göra idag/ikväll?

Kommentarer
Postat av: sanna

TJÄNAR DU 2500 I VECKAN????? herrigud:P
men varför skulle dom som är inblandade i historian bli sura om du skrev om dom? eller varför skriver du inte om dem?:P
är ja jobbig?

2007-09-15 @ 13:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0