Grattis Malin!

Idag är ingen vanlig dag för det är Malins födelsedag, hurra hurra hurra! Grattis älskling på 16årsdagen! Hoppas du har/haft en jättebra dag, jag ÄLSKAR dig!
image167


Då återgår vi till min dag istället:)
Vaknade vid 6, och mådde inte alls bra men jag bet ihop och pallrade mig ur sängen. Jag och Vendela kom till skolan en halvtimme innan vi började menmen.. Vi hade hotell och hela klassen var helt ofokuserade, så läraren var inte direkt glad. Livsmedelsprovet gick halvbra, chansade på rätt mycket, fast jag tror det blir G iaf. Vi hann äta lite innan svenskan, jag högg direkt in på efterrätten som var jättegod, chokladkaka med cocos i, hemmagjord sorbeglass, och vaniljsås, MUMS! Det fanns typ 7 stycken såna, och vi tog alla utom 2(a). Sen kom det massa mer, hallonmousse och kolakakor, det här är inte bra alltså! Efter skolan tog jag och Alex tuben in till stan, först gick vi förbi East och sa hej, men det var så mycket gäster, och dom hade så mycket att göra så vi stannade inte så länge. Vi gick till Espresso House och fikade lite, och hade värsta djupa samtalet, så djupt att jag hoppade upp 5 meter i luften när min mobil ringde..Max kom lite senare, det var roligt :) Vi gick vidare till donken där vi käkade lite, och sen gick vi runt. Lite senare  kom Kicki, så vi åkte till St Eriksplan och köpte lite grejer, sen gick jag och Max till tåget. Nu sitter jag här, har jättetrist..Men ikväll är det DH:D bloggar mer sen, puss!

Kommentarer
Postat av: Micha

Hihi grattis till henne =)

2007-09-25 @ 16:32:06
URL: http://eyeofstone.blogg.se
Postat av: Lenita

ojojoj sandra åt på donken :o haha

2007-09-25 @ 17:30:47
URL: http://lenitajohansson.blogg.se
Postat av: malin

TACK ÄLSKLING :)

2007-09-29 @ 13:04:31
URL: http://glaasklar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0