i väntan på mina brudar

kom på att jag inte har sagt något om vad jag gjort idag, så jag kan ju lika bra göra det eftersom jag inte gör någonting annat, försöker få tiden att gå bara.
Jag och Lenita var på ica och köpte lite saker, och så har jag pluggat livsmedel litegrann:) Min snälla pappa har köpt chips till oss ikväll, så nu vill jag att klockan ska bli 21.00 så alla kan komma nån gåååååååång. Jaha, nu har jag inte så mycket mer att säga, men jag lär väl blogga efter DH, om jag orkar, börjar 8 imorgon:( men jaja, det är ju med kallkök, så då brukar det gå finfint :) puss!


Kommentarer
Postat av: jannike

sist fick du ju vara med *host* tönten *host* hahaha <3

2007-09-18 @ 19:34:55
URL: http://pankan.bilddagboken.se/
Postat av: sandra

Jannike: ja men bortsett från det då, fucker :D PUSS SÖTNÖT<3:D

2007-09-18 @ 19:53:44
URL: http://sandramittjas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0