ingen rubrik

Har haft fullt upp hela dagen, därav ingen bloggning. Mötte Mimmi på stationen imorse, belv helchockad när hon kom fram, inte direkt henne jag väntat mig att möta men det var ju bara trevligt:) Alex och Alexandra var sjuka, men vi hade skoj ändå.

När jag kom hem gjorde jag lite olika grejer och sen fixade jag mig för att sedan åka vidare till Alex i Rissne, som då piggat på sig:) Mötte henne och Kicki och så åkte vi till Älvsjö och träffade några av deras kompisar, och det var helt okej :) kallt blev det framåt kvällen, men. Egentligen skulle vi dra till Sollentuna till en kille i skolan men tyvärr blev det inte så..

Imorgon ska jag ju jobba på den där festen och tjejen som skulle ha ansvaret för allt har blivit sjuk, så nu är plötsligt jag chef:) Ska bli kul, även fast jag gärna skulle gjort något annat :) godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0