jättebra blogg

Tänkte bara tipsa om en blogg;

Det är en blogg om Emelie 16 år som blev mamma vid 15års ålder. Den här bloggen är grymt bra. Emelie bevisar att man inte behöver vara 30+ för att klara av livet som mamma galant. Dessutom är hennes bebis hur söt som helst! Jag är helimponerad måste jag säga av henne då hon klarar sig så fantastiskt bra, och nu ligger hennes pojkvän dessutom i lumpen. Du gör ett jättebra jobb tjejen, det är jag inte ensam om att tycka kan jag lova!


Ikväll ska jag och Lenita gå på bio, vi ska se "underbar och älskad av alla", nån som sett den? Var den bra?

Kommentarer
Postat av: Micha

Ditt citat vid toppen är grymt bra!

2007-09-02 @ 18:24:54
URL: http://eyeofstone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0