kan det bli sommar?

Min frukost bestod av en torr macka och en varm choklad från pressbyrån i tunneln på sumpans station:) Skolan var grymt rolig, trivs sjukt bra! På livsmedel fick vi smaka massa frukter, hur gott som helst! Alex och Chinsia hittade ett nytt rökställe när det spöregnade(se bild) och jag dog av skratt där jag stod innanför dörren och såg hur dom satt i sin gröna sandlåda och rökte..hahahahaha!

Efter skolan tog jag tunnelbanan till kungsan och tog en promenad till East, mysigt att komma dit..speciellt eftersom Niklas var där:) svårt att hitta sötare människa än han! Tack Mimmi för ett jättebra arbetsintyg, och samtidigt tack för att du finns! Det har börjat många nya där, både i kök och servis..

Nu är jag jääättehungrig, mat mat mat! men ingen mat finns hemma, men jag tror att mamma är och handlar. Imorgon börjar vi 8...men det är kallkök så det är kul :) bloggar kanske sen..puss! föresten, vad är det för väder vi har fått!?

        
De 2 första är dagens outfit, Alex och Chinsia i sin gröna sandlåda, och till sist Alex nagel som hon målat i AIKfärger eftersom hon var på matchen igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0