Kanelbullar

Usch, jag har aldrig ätit så många bullar som idag.. På kallköket bakade vi bullar, och jag och Alexx fick väl i oss säkert 4-5 st. ogräddade, och säkert 5 gräddade, usch vad mätt jag var efter det. Det det enda jag har ätit idag, kanske därför jag är så trött:P? Det började en jättegullig tjej idag, i D-klassen, hon var väldigt snäll tycker jag:)
På varmkök gjorde vi bara massa såser, inte så kul men. Mest lyckad idag var Alexx vurpa i kallköket när hon och jag sjöng och dansade till"var nöjd med allt som livet ger..", och fyfan vad jag skrattade!

Nu har jag bara varit hemma, har sovit sen jag kom hem. Ikväll kanske jag pallrar mig ut och träffar Lollo och Julia, men eftersom jag inte kommer ha en minut över till att plugga imorgon och jag har 2 prov nästa vecka..bloggar mer senare. <3

Nu har jag äntligen läst klart Snabba Cash, jag började på den sen glömde jag bort den och fick läsa om den;P Men nu så!:

JW, stureplanskillen som säljer kokain på de hetaste inneställena och drar sig inte för något för att nå dit han vill.
Jorge, latinon som kan allt om koks. Lyckas med en ovanligt tjusig rymning från österåksanstalten.
Mrado, jobbar under bossen Radovan. Försöker fixa ett bra liv för sig och sin dotter Lovisa, men det ligger långt borta.
Det är en kamp på liv och död. Kriminaliteten för de 3 olika killarna samman, men en sak har dom gemensamt. Alla är ute efter Snabba cash.

LÄS LÄS LÄS! Det är bland den bästa bok jag läst, man kan inte lägga undan den. läs den!
image152

Kommentarer
Postat av: Emily Sophie

Har tänkt läsa den länge, får ta tag i det nu :)

2007-09-21 @ 17:09:15
URL: http://emilysophie.blogg.se
Postat av: Sandra

Emily Sophie: ja gör dt, den är galet bra!

2007-09-21 @ 17:29:15
URL: http://sandramittjas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0