Kärlek på menyn

image188 
Ja, ikväll träffade jag Lenita, Lovisa, Malin, Sofia, Lisa, och Olivia. Vi gick först och käkade på donken och sen gick vi och såg  kärlek på menyn. Den filmen, se se se den! Den var galet bra! Hade precis allt, och precis så som jag vill leva sen! Jag kan inte ens förklara den, för då kommer jag berätta hela filmen. Åh, vad jag vill börja jobba igen, saknar det som fan!

Imorgon börjar jag halv 10 vilket känns underbart:) Nu ska jag ta det lugnt, kanske kolla lite på tv eller nåt. Men det är väl snart fredag igen, veckorna går galet fort. puss och godnatt


       

Kommentarer
Postat av: Micha

Tack för filmtipset! =) Ska nog ta å hyra den!

2007-10-01 @ 13:50:51
URL: http://eyeofstone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0